Stížnosti
Po obdržení vaší objednávky máte právo ji zkontrolovat, zda neobsahuje vady, které se vyskytly během přepravy.
Zjistíte-li poškození, musíte neprodleně informovat dodavatele.
V případě absence připomínek zákazníka jsou případné pozdější reklamace z vnějšku viditelných vad na převzatém zboží považovány za neopodstatněné a neměly by být uspokojeny.
Lhůta pro zrušení objednávky je 14 dnů ode dne, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba s výjimkou přepravce převzala zboží/zboží nebo v případě smlouvy, podle které spotřebitel objedná více zboží v jedna objednávka, která se dodávají samostatně: datum, kdy jste vy nebo vámi jmenovaná třetí strana jiná než dopravce převzali poslední zboží.
Pokud chcete vyměnit nebo vrátit, vyplňte prosím formulář pro vrácení.
Uživatel má právo do 14 dnů bezpodmínečně odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory bez placení jakýchkoli nákladů, s výjimkou nákladů na doručení v případě, že zvolil jiný než standardní nejlevnější pro obchodníka, způsob doručení objednávky, jakož i náklady na vrácení zboží zpět.
Lhůta 14 dnů začíná běžet ode dne:
uzavření smlouvy - v případě smlouvy o poskytování služeb
převzetí zboží spotřebitelem nebo třetí osobou s výjimkou dopravce
Do 14 dnů od projeveného přání odstoupit od smlouvy musí spotřebitel vrátit zboží obchodníkovi. Do 14 dnů ode dne, kdy mu bylo oznámeno rozhodnutí uživatele odstoupit od smlouvy, vrátí obchodník uživateli všechny přijaté částky včetně nákladů na dodání.